Fortrydelsesret og Reklamationer

 

Fortrydelsesret på 30 dage

Der kan være flere årsager til at du ønsker at returnere det produkt du har købt. Under alle omstændigheder vil vi meget gerne høre om årsagen, idet det er med til at vi bedre kan afgøre hvilke produkter der ikke nødvendigvis lever op til forventningerne hos dig som kunde.

Ønsker du at benytte dig af vores fortrydelsesret på hele 30 dage, er det nemt og hurtigt. Du må meget gerne sende os en besked via vores kontaktformular, om at du returnerer produktet, så vi ved det er på vej. Derefter pakker du produktet forsvarligt ned i samme stand, som det blev modtaget og sender til vores adresse. Vi anbefaler at du sender med trackingnummer, idet det ved tvivlsspørgsmål vil være muligt at tracke pakken.

Som udgangspunkt returnerer vi fakturabeløbet på produktet til det kreditkort der er benyttet ved købet. Ønsker du at beløbet udbetales til et andet kontonummer, er du velkommen til at skrive det til os. Under alle omstændigheder vil produktet blive krediteret så snart vi modtager det retur.

 

Varen er ødelagt eller beskadiget ved modtagelse - Fragtskadet?

Det er derfor vigtigt, at du åbner og undersøger din(e) vare(r) med det samme efter du har afhentet/ modtaget din pakke. Vi pakker alle vores varer rigtig godt ind, men skulle tilfældet være, at du har modtaget en beskadiget eller ødelagt vare er det yderst vigtig, at du kontakter os hurtigst muligt eller senest 4 dage efter modtagelsen.

Vi benytter som udgangspunkt GLS til forsendelse af pakker og deres politik vedrørende anmeldelser af fragtskader har en meget begrænset tidsfrist. For at anmelde en fragtskade skal vi bede dig om følgende dokumentation: Billleder af ydersiden af pakken (er der trykmærker, hul eller lignende i emballagen), nærbillede af pakkelabel, billeder af indvendigt emballage og billeder af skadet vare(r). Du må derefter ikke smide emballagen ud, idet GLS kan forlange de udleveret til nærmere undersøgelser.

Kontakt os gerne på 51 70 27 75 eller via vores kontaktformular ved spørgsmål. 

 

Reklamation - Hvordan gør jeg

Selvom vi forsøger kun at forhandle gode og solide produkter som er gennemtestet, kan det desværre ske at der kommer fejl og defekter på produkter. Hos Nordic-In forsøger vi at rådgive dig så godt som muligt ved eventuelle reklamationer, derfor er du meget velkommen til at kontakte os på 51 70 27 75 eller via vores kontaktformular.

Herefter vil vi prøve at hjælpe dig med udbedring af fejlen, eller konstatere at vi skal have produktet ombyttet eller repareret. Du må påregne nogle dages ekspeditionstid, idet vi mange gange skal have kontaktet vores leverandører for at aftale nærmere vedr. reklamationen.

 

Adresse til returnering af produkter

 

Adressen du skal benytte ved returnering af produkter er:

 

Nordic-In

Søndergade 25

4100 Ringsted